loader
img

ارتباط با مشتری | Customer Relationships Management


برای هر تجارتی موفقیت‌های ادامه‌دار از اهمیت بسیار والایی برخوردار است. در این راستا برای کسب و کارهایی که فروش کالا/خدمات را شامل می‌شوند، جذب و حفظ مشتری ارزش ویژه ای دارد.
در چنین بنگاه‌های اقتصادی، افرادی برای فروش کالا با مشتریان بالقوه یا بالفعل جهت معاملات کاری در ارتباط هستند، که پیشبرد هرچه بهتر این ارتباط باعث افزایش توان شرکت برای تامین آن کالا می‌شود. پس در این بین می‌توان از ابزارهایی در جهت قدرتمند سازی این ارتباط بهره برد.




نرم‌افزار ارتباط با مشتریان تدناپ با قابلیت تحت وب، این مزیت را دارد که کارشناسان فروش شما حتی در محل مشتری بواسطه تبلت، موبایل، ینترنتی به کارتابل شخصی حاوی اطلاعات خود، دسترسی پیدا کنند.

CRM تدناپ، با تعریف و تخصیص هر مشتری به کارشناس مربوطه امکان هرگونه سوءبرداشت و اختلاف میان کارشناسان فروش شما را از میان می‌برد. این امکان از مرحله‌ی بازاریابی نیز وجود دارد.
این نرم‌افزار با اتصال به سیستم فروش، قابلیت‌های صدور پیش فاکتور و فاکتور را در اختیار کارشناس مربوطه قرار می‌دهد.

بطور مثال امکان صدور پیش فاکتور حتی در محل مشتری با امضای مدیر عامل و طی تاییدیه‌ای که توسط چت مدیریت بر روی آن اعمال می‌کند، وجود دارد.

ویژگی‌ها‌ی نرم‌افزار:

  • مکاتبات
  • مخزن فایل‌ها
  • امکان دسترسی به فایلینگ قوی
  • اقدامات
  • پیگیری‌ها (ایمیل، تماس تلفنی، جلسات، ...)
  • پنل پشتیبان پرونده‌ها
عوامل مهم، مفید و مختصر که باعث افزایش راندمان ‌کیفیت ‌و صرفه جویی زمان می‌شود:
  • چگونگی سودآوری CRM
  • رمزشناسی از نحوه‌ی ارتباطات با مشتری
  • ارائه‌ی خدمات به سلیقه مشتری
  • چرایی کنترل حق مشتری
  • اهمیت به زبان‌ و افکار مشتری
  • احترام به حق مشتری
اطلاعات مورد نیاز و‌ مهم ذیل قبل از استقرار نرم‌افزار crm از طرف مشتری ارائه گردد:
  • شناخت و بررسی نیازهای نرم‌افزاری سازمان
  • پروفایلینگ مشتری
  • شناسایی گردش‌کاری مورد نیاز
  • بررسی اولیه‌ی فرم‌های مورد نیاز
  • بررسی اتصالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مدنظر
  • لیست درخواست سازمان

امکانات نرم‌افزار CRM:

  • قابلیت کارایی و ثبات بالا
  • امنیت قوی و یکپارچگی اطلاعات مشتری
  • امکان دسترسی به فایلینگ قوی
  • همگام‌سازی با دیگر محصولات
  • قابلیت مدیریت سرنخ و فعال‌سازی مشتریان قدیمی
  • قابلیت مدیریت تماس
  • قابلیت گزارش‌گیری پیشرفته
  • امکان مدیریت‌ بر نحوه‌ی ارتباط و فروش
  • امکان تعریف وظیفه
  • امکان تعیین سطوح‌ دسترسی کاربران‌ و گروه‌ها
  • قابلیت تسهیل ثبت و پردازش اطلاعات مشتری
  • امکان ارزشیابی پروژه‌ و ‌عوامل
  • امکان کنترل روال انجام کارها
  • قابلیت برنامه‌ریزی بر پایه حفظ‌ و افزایش مشتری
  • قابلیت نظم‌دهی به عملیات فروش
  • امکان اتصال به مکاتبات
  • امکان تعریف کاربر‌‌ و مشتری نامحدود
  • امکان ارتباط از راه دور با استفاده از deviceهای مختلف (تبلت، لپ‌تاپ، تلفن‌همراه‌، ...)
  • امکان تعریف شاخص‌ها و فرمول‌های محاسباتی مربوط به هر پروژه یا مشتری
  • امکان تعریف آلارم‌های مورد نیاز (ارسال پیامک، یادآور و ایمیل خودکار)
  • قابلیت تعریف گزارش‌های پارامتریک
  • قابلیت انتخاب پشتیبان برای مشتری یا کاربر جاری
  • قابلیت ارتباط مؤثر با مشتری
  • امکان مدیریت آسان و کم هزینه
  • مدیریت وضعیت مشتری ماورای امکانات سنتی
  • جلوگیری از تکرار کار
  • امکان پیوست هر تعداد فایل به پرونده مشتری
  • امکان ثبت اشخاص، سمت‌ها، تلفن‌ها و نشانی دفاتر مشتری
  • امکان تعریف شماره‌گذاری خودکار به شکل دلخواه برای هر گروه از مشتریان
  • امکان تخصیص تکی یا گروهی پرونده مشتریان به کارشناس فروش
  • امکان تعریف نامحدود پروژه‌ی فروش برای هر مشتری
  • امکان ثبت پیگیری کارشناسان فروش جهت مشاهده یا تایید مدیر فروش